Objednávky od 21.12.2024 budou expedovány po 2.1.2025.
KOLO Pinarello Dogma XC Full - Pure Red
Kód: PI/DXCF/S/161/SRXXSL/DTSWXRC1200 PI/DXCF/M/161/SRXXSL/DTSWXRC1200 PI/DXCF/L/161/SRXXSL/DTSWXRC1200 PI/DXCF/XL/161/SRXXSL/DTSWXRC1200 Zvolte variantuDetailní popis produktu
Rámy Dogma XC byly vyvinuty ve spolupráci s jezdci INEOS Grenadiers Tomem Pidcockem a Pauline Ferrand-Prévotovou.
Inovace:
-
Tento rám poskytuje extrémní tuhost zadního trojúhelníku a středového složení díky nadměrnému ložisku a otočnému bodu pro zadní trojúhelník.
-
Pouhé tři otočné body na zadním trojúhelníku obvykle brání pohybu zadního kola, ale jedinečná geometrie kola a integrace pružných vzpěr umožňují přímější cestování. Tyto inovace také šetří hmotnost, zlepšují tuhost a poskytují lepší spojení mezi jezdcem a zadním kolem.
-
Zadní trojúhelník se skládá ze dvou odlišných půltrojúhelníků připevněných k hlavnímu rotačnímu bodu pomocí jedinečného designu, kde jsou na rámech vylisovány dva čepy. Výsledkem je eliminace klasického vnějšího „mostu“, který umožňuje zkrácení délky řetězové vzpěry a přináší lepší ovladatelnost a reaktivitu, eliminaci kritických oblastí hromadění bláta a možnost použití širších pneumatik, což poskytuje jezdcům větší škálu možností.
-
Kinematika zadního odpružení zohledňuje integraci pružných vzpěr pro maximalizaci přenosu energie při šlapání, poskytuje optimální kompresi/odskok při technických sjezdech a umožňuje maximální kontrolu jezdce. Použitím smíšeného systému ložisek a pouzder bylo také minimalizováno tření v každém otočném bodě. Pouzdra byla začleněna, protože jsou dostatečně odolná, aby absorbovala vysoký náraz a nízké rotační síly, které na ně působí, zatímco ložiska byla integrována tam, kde působí opačné síly (nízký náraz/vysoká rotace). To má za následek snížený rozptyl energie, zvýšenou reaktivitu zadní části a zvýšenou odolnost systému. Hodnoty proti stoupání a proti podřepu byly také studovány, aby se vytvořilo kolo, které vynikne jak v nejstrmějších stoupáních, tak v těch nejtechničtějších sjezdech.
-
Schopnost posunout spojovací bod odpružení pod horní trubkou umožňuje namontovat různé zadní tlumiče, které se přizpůsobí řadě možností cestování a umožňují jezdcům přizpůsobit své kolo jedinečným požadavkům každé jízdy.
-
Zadní trojúhelník využívá patentovaný asymetrický design se zesílenou levou stranou, což umožňuje kolu vyvažovat vyšší síly působící na opačné straně hnacího ústrojí. Výsledkem je vyváženější přenos energie, zlepšená rychlost a trakce. Asymetrie byla také maximalizována v dalších oblastech rámů, přičemž řetěz a sedlové vzpěry posouvají tento koncept na další úroveň, aby vydržely silné zrychlení, které jsou poskytovány v elitních cross-country závodech.
-
Zakázkově navržené, plně integrované kokpity šetří hmotnost a nabízejí vyšší přesnost řízení ve srovnání s dvoudílnou alternativou. Plně integrované vedení kabelů je také začleněno, stejně jako specifické ložisko hlavového složení, které má vnitřní zarážku, která zabraňuje přetočení řídítek.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Kola |
---|---|
Typ kola: | Dogma XC |
Kolo/rám: | Kolo |
Disc: | Ano |
Rok modelu: | 2025 |
Popis barvy: | Pure Red |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.